maandag 26 februari 2018

boekenleggers

Al een paar weken ben ik bezig zoveel mogelijk boekenleggers te maken. Dit voor de Open Atelier Dagen in de gemeente Coevorden, waar onze kunstclub CKC aan meedoet. Een jaarlijks evenement waar veel publiek op af komt. Dit is dan een presentje wat men meekrijgt, als dank voor het bezoek aan het atelier. Inmiddels heb ik er 34 gemaakt en hoop in de komende twee weken er nog wat bij te kunnen maken. Ik gebruikte zowel ontvangen "oude" kaarten als mislukte kaarten en een hoop "afval". Opruiming en recycling dus !

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

wat een goed idee Janny! En ze zijn zo mooi. Weer heel wat recycling hiermee!

mia zei

Och, wat verwen jij al die bezoekers in Coevorden met jouw kado.

Wel hoop ik dat ze het op prijs stellen om een originele Janny B.L. te krijgen.

joke zei

Goeie manier om restjes op te maken. Ze zien er mooi uit.

Marjan zei

Wat een mooie boekenleggers! Handig om de reststukjes op te maken én je verwendt de bezoekers ermee. Jammer dat Coevorden niet om de hoek ligt...maar ik hoop dat er heel veel bezoekers komen!

Marlien zei

Wat een klus, maar wel erg leuk!